Heeeeelg !!

Oh äntligen helg igen.. så jädrans skönt !!! :) Å fullbokat denna helgen så de blir ingen slapp helg !
Vi börjar iaf fredagen med ett besök på Ikea imon med min mor ;D Låter bra låter bra!

Just nu sitter ja här me en kopp varm choklad.. mm gott! Känns som de va 100 år sedan ja drack varm choklad senast.. har nog inte gjort de sen ja bodde i norge iaf.. =)

Fick hem mina böcker jag hade beställt idag oxå hihi..  Denna ena va ju The Carrie Diaries,  bland dom första gångerna jag tittade in hos Johanna som har bloggen http://myshoebox.se så hade nog iaf precis påbörjat denna boken å nu för ett tag sen läst klart den å sa att den va bra, så då beställde jag den oxå :) Den verkar inte bara bra, den va snygg oxå! En sån bok som e snygg att ha i hyllan haha.. eller a den va söt på något vis :p
Den andra hete Den man älskar, en poket bok. Får väl se om de är något å ha =) Har nu hur många poket böcker som helst å läsa haha.. vädligt många av dom är ju verklighets baserade, ja gillar å läsa såna, även om de är en ren sorg ibland..  får väl se när man får tid att läsa alla dessa böker :P
Ska iaf skynda på me Flyga drake nu så ja kan börja i Carrie boken :D

Fick föresten även hem papper från Fk idag på beslutet, så nu har ja de skriftligt så ja, nu andas jag! Nu ska ja bara försöka lära mej deras jäkla system om hur man får ut sin mamma penning å grejer.. haha.. men de tar vi en annan dag !

Köpte en kofta, ett halsband å söta örhängen på ginas rea idag.. har inte provat något av de än, men ska nog göra de nu. Hoppas koftan funkar haha =)  Visar det imon ! Min kamera hade inget batteri kvar =S

Men får nog bli sova ganska snart då man ska upp i någorlunda tid imon så vi kommer iväg. Eller a försöka sova iaf!

Kram ! :)



Kommentarer
Elin - gravid v.33 säger:

Skönt med helg! =) Det tycker jag med även om jag går hemma hela dagarna.



Hoppas ni hittar massa kul på IKEA! =)

Krma

2010-11-26 | 07:17:55
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Tina 21 år - gravid vecka 29 säger:

Jag drack också varm choklad i morse :)

2010-11-26 | 11:00:40
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.27 säger:

Sv: Nä, jag är väl inte heller den bästa med att sitta bra, men har aldrig haft problem förut liksom haha. :p Men det är väl bara stå ut helt enkelt! ;)



Okej okej, då förstår jag. Skönt att vara ledig och kunna vila upp sig veckorna innan iallafall. :)

2010-11-26 | 13:00:20
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
Lina säger:

hihi:) imorgon blir de gekås, om jag så ska slå mig fram! jag ska in! ok kanske inte om de är tre timmar kö... men men... ikea låter inte helt fel du, skulle behöva dit o köpa ett skötbord :) Julstäda på söndag o dra fram alla julsaker, så mysigt med första advent o allt :D

2010-11-26 | 18:40:17
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback