hallå va hände?

Jag gäspade, kände mej gööör trött å tänkte att äntligen ska jag få sova lite.  Jag släcker, bäddar ner mej i en någorlunda bekväm sov ställning.  Vad händer? Jo ingenting.
Hallå eller, va John blund här och skvätte lite grus och sen glömde göra klar sitt jobb eller vad?!

Nu ligger jag här, klarvaken !  Och en till klarvaken i magen känner jag.
Va uppe och drack lite mjölk nyss. Kom tillbaka å la mej. Lyckades få ont i magen. Huvet är igen täppt med snor eller nåt och jag känner mej inte alls lika trött längre.
Blir jävligt irriterad.  Har ni sov tips ???

Jag får väl ligga här och prata med min son en stund. Jag är lika fascinerad varje gång man håller på en kroppsdel som är hans och känner hur den sakta flyttar på sej för att han inte alls vill bli klappad på rumpan :)
Hur denna lilla människa kan ha så mycket energi de förstår jag inte.
Jag är seg, men får min energi av att känna av honom. Bli fylld av kärlek för varje rörelse som sker i min mage!
Mitt barn, jag älskar dej enormt !


Föresten är de fler än jag som inte kan ladda upp bilder?! De blir fortfarande bara error för mej =S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback