Grejar å grejar =)

Har blivit lite fixande här hemma idag igen då :) Idag kom äntligen far hitt me borr å hjälpte mej, fick ganska så mycket fixat faktiskt... Fick upp hyllor å  gardinstänger.. e bara lite små grejer kvar som vi får ta en annan gång:)

Tänkte ge er några smyg bilder på vad vi har gjort idag.. de är inte klart så de ser inte ut som jag vill än :)
Bilderna kan va lite mörka för visa har ja tagit utan blixt för de blir så fult ibland när man tar me den för de blir jätte ljust ist.

I vardagsrummet har de kommit upp två hyllor på väggen nu : )  Vet dock inte vad jag ska ha på dom än, utan har mest bara ställt dit lite saker nu för att de inte skulle se så tomt ut :P



Äntligen fått upp hyllorna i köket så några av mina kokböcker fick komma upp där :)
Tavlorna ska egentligen inte stå där utan dom ska upp på väggen under hyllan tror jag. Har bara inte grejer till de hemma idag : )



Blev svarta gardiner i köket än så länge.. får se om de byts till något annat sen.. tyvärr inga julgardiner hemma.
Här e iaf ett sånt typiskt kort som blir ljust å tar bort mysfaktor som faktiskt finns här hemma hehe.



I lillemans hörna kom de oxå upp två hyllor idag. Så får se till att hitta lite fina saker till honom nu som kan stå på hyllorna : ) Lampan glömdes bort att sättas upp idag och vi glömde även att höja upp sängen..




Fick upp min välkommas skylt oxå : )   (Vet inte riktigt va de dom som bodde här innan har haft kroken som hänger ovanför den, e jag som inte har orkat skruva ner den :P )



Fick även upp en whitbord tavla i köket. Hoppas på att ha lite mer koll på saker å ting då haha ;)
Har iaf fått Bm tider fram till en dag efter bf. Jag hoppas ju att de blir min sista tid höhö;) Men hade ju vart skönt om de bara va 5 tider kvar ;)



Så de är lite vad jag har pysslat me här hemma idag me far min : )
Men skönt att få lite gjort iaf.. börjar trivas mer och mer i min lägenhet nu iaf =)

Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 30 säger:

Nämen vad fint ni har fått nu! Vad kul :D

2010-11-30 | 06:40:25
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Elin - gravid v.33 säger:

Gud så fint ni har det =)

2010-11-30 | 11:53:13
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Tess säger:

Är det en lilleman ni skall få? :)



Mina kokböcker skall också upp är meningen, de ligger på mikron och låg på en barstol nästan ända upp till taket men nu har jag sålt stolarna och bordet så nu har jag ingenstans att lägga dem och meningen är väl att de skall upp på en hylla men den sabla hyllan var slut på IKEA när vi kom till lagret..så typiskt..så nu får de ligga där och inte tittas på eller i alls.

Använder mina kokböcker som lektyr annars, älskar att ligga och läsa i dem. Tror jag gör det mer än lagar mat ur dem faktiskt.. :S



Så kul att se andras bilder från hemmet!

2010-11-30 | 12:33:07
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com
sara säger:

å vad fina bilder på din bostad:D o julstämning också:))



hur mår du nu annars? ännu en vecka närmre för dig nu :D



Ha d bäst

Kramar

2010-11-30 | 14:22:09
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback