God natt !

Åh känner mej helt slut i kroppen så har bäddat ner mej här nu å snart släcker jag nog lampan å försöker sova:)

Efter jobbet åkte jag till Statoil för att köpa mjölk.. mjölken kosta mej nästan 200 kr. Dyr mjölk höhö!
Nej men påvägen dit så hacka min julskiva så jäkligt så blev skit irriterad, så när ja stod vid kassan såg låg de julskivor där så fick en följa med mej! haha. Snacka om inpulsköp.. men jaja.. vet inte hur många år sedan de va jag köpte en skiva?!? Men nu va de gjort igen :p

Sen hem å laga pannkakor som ja va göör sugen på!! Så nu har ja tryckt i mej ett par sådana oxå :P
Har även sutitit å surat lite mer pga mvc träffen som ja missa.. speciellt när ja såg att Lina hade skrivit att hon hade vart där oxå.. tusan oxå säger jag bara!!!
Jag ska köpa en almenacka lika stor som en hel vägg nästa år så jag inte missar något!!! För jag trodde ju såklart ja hade skrivit fel datum för visste att ja hade skrivit upp något om nästa vecka. Å ja de hade ja gjort men de va kursen om amning.  Å de stod självklart om kursen som va idag oxå.. idag på dagens datum. Tänka sej va. Skit!!!
Så ja nu har ja suttit å surat lite över de igen ! haha
Skyller på att huvet inte funkar som de ska när man är gravid ! ;)

Halva veckan på jobbet gjord. Två kvällar kvar.. suck...

God natt iaf.
Kram

Kommentarer
Linda Rangfeldt - Med plutt i magen. säger:

OnePiece:en är svingo :) Vill ha den som är som en björn också. Finns sådana overaller till bebisar på H&M, likadana för oss på onepiece, fast de kostar över 2000 kr så de är ganska dyra men fatta va gött o ha på sig en kall vinterdag :) hehe.

2010-11-24 | 13:05:49
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Tess säger:

Blev ingen bio, vi får besök istället..

Men kanske imorgon men jag vill gå tidigt, vill ju inte somna för att jag är som en oregelbunden mat- och sovklocka till Skalman..



Har inte läst böckerna, försökte men tyckte att de var så barnsligt skrivna så jag skippade det.

Ska dock göra det sen, kanske ha högläsning för Kakan när hon kommer ut. Här finns också bara en biograf men med 3 salonger och sen har vi flera stycken i närheten så det går att välja på men jag vill bara gå till den som har smörkrydda till popcornen, annars kan det va! ;)



Vi har satt oss i ändarna och på handikappen..fungerar bra, man kommer undan med mycket när man är gravid!



Ja gud ja, ibland dör jag inombords av skratt när ngn presenterar sig med ett tokigt namn.. ;)

2010-11-24 | 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback