God kväll!

Har precis tagit hand om den tråkiga disken.. men känns skönt att ha de gjort : )
Nu börjar magen bli hungrig så ska nog ställa mej å laga lite mat och göra ny disk höhö! Den onda cirkeln!
Va och handla lite efter stan, så kom ja på va de va jag vart sugen på ett tag nu.. Spenatsoppa med ägg. Så de blir de!! :)  Gott me lite varm soppa när de e kallt å tråkigt ute=)

Tog en liten tur i stan efter bm me mor oxå som va med idag : )
Köpte två små byxor till lilleman på kappahl, dom hade halva på rea priset så två byxor blev 50 kr :)
Visar lite senare..

Har inga planer på att gå ut något mer idag.. så tagit på mej myskläder nu. Så nu blir de mat å sen mysa ner sej å kolla lite gossip å invänta Idol som börjar kl 8 ! :)

Hoppas ni har en fin fredag!

Kraaam!

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Tack söta! Tyckte inte alls det var fint när jag såg det i butik utan det var min mamma som tyckte det var fint. Men nu när jag bäddade upp med det blev det ju jättebra :) Mammor är allt bra ibland ;)

2010-11-12 | 19:21:37
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback