God afton !

Varför äter man alltid mer än vad som får plats ? De är ju faktiskt mindre plats i magen nu än i vanliga fall. Dom som tror att en gravid kan äta hur mycket som helst tror väldigt fel. De finns ju fan ingen plats!! haha. Dock blir man hungrig fler gånger på dagen å äter fler gånger.. men mycket? nej du de funkar inte.  Inte hos mej iaf.
Lilleman slås som en galning om plats me choklpuddingen just nu haha!
Jag som ville smacka på den nya glassen.. men just nu är det omöjligt, så de får vänta tills senare eller imon!

Idag kollade jag på Desperate housewvies på tven.. Wow de va länge sedan!! :P Har ju alltid kollat på de på datorn nu sen lång tid tillbaka.  Men sen har ja inte haft tid eller glömt av att ladda ner de senaste avsnittet, så då kollade jag på tv;en idag ist. Nice! =)

Imon blir det att ringa min käre hyresvärd märkte jag när ja va på toa innan. Va något rör i taket som läckte? De kan ju verkligen inte vara bra.. mhm !! Hoppas ja inte vaknar av en översvämmning eller något haha.
De droppa bara nu iaf, ställde ett glas där :P Så hoppas de inte blir värre.  Men de får han nog komma och kolla på!!

Undra om ja har nån film eller nåt att kolla på nu.. vet inte alls vad jag är sugen på.. men är iaf inte trött.
Dock väldigt seg i kroppen. speciellt i ryggen ikväll. Spelar ingen roll hur ja sitter eller ligger, de gör fan ont vilket som!

Jaja.
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback