De doftar kärlek.

Ojjjj vilken trött rygg jag har nu.. gör de inte bättre att jag just nu sitter som en påse potatis här.. fy på mej!
Men ska strax bege mej in till soffan ist :)

Åkte som sagt var upp till min lilla farmor efter jobbet, fick god middag och sen även matlåda med mej till imon och även till fredag..  de gör en gravid trött kvinna mycket glad, nu slipper jag tänka på att behöva ställa mej å laga mat till jobbet :)  Så tack farmor <3

Efter de åkte jag till city, som vanligt ska ja alltid handla vid fel tidpunkt, vid 5 tiden när alla har slutat jobba å ska handla på vägen hem.. suck! Men de gick ganska fort ändå : )
Träffade fina Lisa på city oxå.. kul å tjöta lite :).. Men får nog bli en fika nästa gång ist för att stå på city å tjöta haha
Hade en liten som sparka sej igenom hela handligen oxå, tycker faktiskt de är lite smått obehagligt när han lever jävel när jag står upp å går.. tycker de är en väldigt skillnad från att man sitter eller ligger ner.. känns väldigt annorlunda nu när han har blivit så stark..

Sen hem å tog ganska så snabbt tag i den tråkiga disken å plocka undan lite...  
Å visst fick jag lite ork över till att baka höhö... fick bli kladdkake muffins idag.. tryckte ner lite dumlekola i några å marmellows ( hur tusan stavas de?haha) i några ..får se om de blir gott =)  Dom står på kylning nu :p Och de doftar gott i hela lägenheten!

Har precis tagit en dusch å smörjt in hela kroppen.. så sitter här i morgonrock å luktar som en pinacolada drink just nu haha.. va nån kokosgrej idag :P
Väntar på att greys anatomy ska börja.. då blir de muffins å mys  i soffan ! :)

Hoppas ni har haft en fin dag !

KRAM

Kommentarer
Britta Bloggar säger:

Schysst med farmorhäng och matlåda!

2010-11-03 | 21:34:45
Bloggadress: http://brittabloggar.wordpress.com
Alexandra säger:

Åh jag känner igen det där med tröttheten i ryggen. Vad mysigt att vara hemma hos farmor och sen få matlåda med sig ;)

2010-11-04 | 08:04:36
Bloggadress: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback