BM besök V.30!

Idag var så bm besök nr 3 :) V. 29+3   (v.30) om man hellre säger så : )
Alltid gick kanon å allt såg bra ut idag me =)

Hjärtat slog 148/min.
Och min bm skratta å sa att ja verkligen slickar kurvan på magen. låg på 28 nu i mått så de va precis där linjerna går haha!
Tog inga blodprover å sånt idag utan det gör vi nästa gång sa hon..  så vet inte om ja har nån järnbrist eller nåt sånt, men förmodligen inte :)
Viken va bra denna gången oxå. 1 kg upp på en månad : ) Så nu 4+ sen inskrivning !  Har antagligen en liten kille i magen som suger i sej all näring så jag inte går upp så mycket. Vilket är bra det oxå :)
Ja det är väl det jag kommer ihåg =) Så mycket siffror å sånt höhö !
Nästa besök blir om 3 veckor å sen fick ja tider fram till 25 jan nu, en dag efter bf .. sen vill ja att han kommer ut iaf ! :P  Fick en tid på min födelsedag oxå (21 dec).. undra om dom ställer till me kalas för mej hos bm då.. inte så troligt va ;) hahaha!

Men de är bra att lilleman mår bra iaf :)

Hej där nere :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback