Blundar en stund...

Guud jag är såå trött nu så tänkte faktiskt ta mej en powenap.. känner att de behövs så huvud värken börjar krypa på nu som den brukar göra när ja blir för trött.
Jobbiga är att ja mååste gå upp igen först för att gå på toa för 20490 gången idag känns de som! haha

Även om tröttheten har mycket med graviditeten och jobbet å göra så tror jag inte detta vädret gör saken bättre..mörkt och regnigt.. ge mej lite snö ist som lysser upp de kalla mörkret : )

Idag hörde föresten FK av sej till mej..  wow säger jag bara, hon måste jobba me nåt annat egentligen för hon va super trevligt.. skämt å sido.. ingen tjur kärring där inte.. Ringde först å kolla av läget me mej å mina funderingar sen sa hon att hon skulle kolla upp lite saker och återkomma men visste inte om de blev idag, så jag räckna ju me att höra ifrån henne senare i veckan.. men nej då, högst en timma senare ringer hon igen !: )
Och som hon ser de så tycker inte hon de ska vara några problem att lösa min mamma ledighet även om ja vart i Norge.. så förhoppningsvis så kommer dom basera de på min svenska lön här nu, vilket är bra!! :) Jag håller tummarna.. hon sa att hon inte kunde garantera något men som hon såg de så skulle de gå att lösa!!
Så inväntar bara lite papper nu som ska fyllas i å sen hoppas ja kunna göra klart detta nu så man slipper tänka på de i slutet. ..
Men tänk om alla kunde vara så trevliga som hon va, då hade FK vart enklare å ha me å göra!


Nej nu toa å powenap : )

KRAM

Kommentarer
M A R I E säger:

Hehe känner igen de där med kissandet en miljon femtio elva ggr om dagen (och natten) vackra vackra gravida frida (de rimmar) hahahah LOVE

2010-11-02 | 18:09:35
fian- gravid i v30 säger:

Ja det kan jag tänka mej o för bra priser :)



Tack :D ja det gör det, nu börjar nedräkningen hihi

Då är du ju oxå där snart, härligt!

2010-11-02 | 19:16:48
Bloggadress: http://fianandersson.blogg.se/
sara säger:

ja det är tufft att jobba när man är gravid. det känns verkligen för mig nu. sov kasst inatt o kunde inte somna om när jag vaknade tiiidigt =/ usch ja, men man får stå ut:P



det börjar ju närma sig för dig med! jag tyckte veckorna mellan 30-35 gick väldigt snabbt.



Ha det nu så bra, hoppas på bra sömn =)

KRam!

2010-11-02 | 21:20:25
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback