AJ!!!

Jag tog mej till city för å handla lite för en stund sen.. gud de va kämpigt.
Vet inte vad lilleman har sparkat på där inne, men oj va ont i magen jag har..  han kanske inte har sparkat på något utan bara är tjock å tar plats :) Har lixom magknip eller kramp eller vad man ska säga. Gör ont vad jag än gör.. tyvärr bryr inte han sej om de utan ska självklart krångla runt där inne vilket gör att de gör ännu mer ont..suck!

Jag är ju just nu bara sugen på kall mat.. så de blev tacos grejer utan köttfärs hehe !;)  Har dock inte orkat göra iordning det än.. ja orkar inte.. å sen känner ja inet för å äta än, hoppas de onda läger sej lite :)

Har bäddat upp me kuddar å filt i soffan.  Går tillbaka dit nu då ja hör att Idol har börjat igen ! :)
ja börjar gilla en där wajjse bajse mer nu alltås hehe..
Idag vill jag att Linnea åker hem!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback