Typiskt.

Jag kan inte sova.. mhm.. känner mej inte ett dugg trött å har en jäkla halsbränna.
Dessutom har lilleman nån slags skaka rumpa dans där inne.. magen går från ena sidan av magen till den andra,  å så har han hållt på en stund nu.. de gör ont.. blir en rejäl extra kula på magen som man ser flytta på sej. haha.
Idag har de verkligen vart fullt ös på han... vart igång nästan hela min arbetsdag.
Va trött när aja kom hem å la mej å vila en stund, då va han oxå igång å när ja vakna igen, ja då va ju han oxå tvungen å va vaken så klart :)
Förstår verkligen inte när han sover ?
Hoppas på att han somnar strax iaf för nu ska ja lägga mej å försöka sova.. har jädrans ont i magen just nu, vilket blir ännu jobbigare när han rör på sej hela tiden.

Jaja vi ger de där me sovande ett försök nu iaf!

God natt !


Kommentarer
Anonym säger:

haha, det är nu dem börjar komma in i den rytmen som dem kommer ha när dem kommer ut, alltså kommer din bebis vara vaken hela tiden, så är de bara:P nää jag skoja, haha... min hoppade sig igenom hela mvc kursen igår, haha och daniel vaknade inatt av att den sparka när han höll handen på min mage:P

2010-12-02 | 08:06:54
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
♥ Elin - gravid v.34 ♥ säger:

Haha ja, det är inte ofta man tycker att dom är lugna! =) Min har sina håll igång stunder tidigt på morgonen och på kvällarna =)

2010-12-02 | 13:48:45
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback