Tjuvstart! +rabattkoder : )


Har ju velat ha såna här skor länge nu, men blev inga i vinter. Hade nog inte orkat gå i de ;) Men nu hade dom fått in på vårkollektionen på HM, så tjuvstarta lite me vårgrejer.  Va bra pris på dom å man vet ju inte hur fort dom tar slut, brukar gå ganska så fort. 299 kr kosta dom. Och sen la ja in koden 8909 så får man 25% rabatt på valfri vara på HM.com :)

Hoppas på att min kropp inte bli vattenfylld nu innan dom kommer så att jag kan prova dom, då mina fötter inte har svulnat något direkt än.. men man vet ju inte...


Även Lilleman fick en liten present idag.. får väl kalla de V.37 present eller nåt ;) haha
Men hitta en par söta byxor till han iaf som fanns kvar på rean i st.62 för 74,50 kr.
Vet att ja kollat på dom i affären innan, tycker dom va sådär gubbsöta :P

Och anger ni koden 1304 så får ni 50 kr rabatt på valfri vara:)




Hitta en jacka som jag skulle vilja ha, men som sagt är de ingen ide att köpa hem sånt innan man vet hur man kommer se ut i kroppen sen. Så ja de får helt enkelt vänta.. lär ju komma in massa vårfint överallt snart :)


Men snygg va den iaf :)
Hade nog vart snyggt till mina nya skor å sen ett par ljusa jeans till!
Åh ge mej vår å min kropp tillbaka :D


Kommentarer
Angelica - Gravid v31 säger:

Åh jag längtar med efter "normala" kläder, hihi!

2010-12-28 | 14:15:13
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Jag beställde faktiskt alla kläderna :) Knde inte hålla mig :) Kikade på de där bootsen du beställt också men jag måste alltid pröva skor så kan inte beställa det över nätet.. Dock hade jag inte en enda rabattkod så synd att jag inte sågg ditt inlägg tidigare :P



Kramar!

2010-12-28 | 15:54:47
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
plutten i famnen säger:

Din vanliga kropp kommer tillbaka sen, det gäller bara att vara tålmodig tills dess. ;)



Ett tips är att köpa på dig svarta linnen med smala band från hm eller liknande. Fungerar jättebra att amma i, bara att dra ner ena sidan under bröstet och sedan ha lite roligare koftor etc över, (och det är lätt hänt att det läcker mjölk därav svarta och inte vita som fläckar syns på direkt! ;))

2010-12-28 | 16:54:23
Bloggadress: http://pluttenifamnen.blogg.se/
Caroline - gravid i vecka 37 säger:

Jag beställde lite nytt från H&M igår. Synd att jag inte visste om rabattkoderna då :(

2010-12-28 | 19:04:47
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Hihi, ja man lär sig då nåt nytt varje dag ;) Ska absolut googla nästa gång, kan ju finnas ganska mycket pengar att spara på det! Tack för tipset!

Kramar!

2010-12-28 | 19:32:25
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback