Provar på livet 50 år framåt.

Herregud, känns som jag har åldrats 50 år.  Nog har jag haft ont åså ett bra tag nu, men ikväll känns de verkligen som min kropp vet att den inte ska jobba mer och har väntat in denna dagen för att verkligen släppa ut lite mer smärta i den.
Har ju vilat nu en stund.. de gick ju sådär.. kunde först inte somna för kände mej jätte konstig i kroppen.. sen slumra jag väl till lite iaf.. men har vaknat flera gånger.. haft ont , mått illa eller haft halsbränna..

Är det så här jag ska behöva känna sen när jag blir gammal? 
Sitta här i soffan å ha ont och känna mej trött hela tiden och kolla på bingo lotto ?
En fönster gluttare har ja blivit oxå.. händer de något här ute så måste ja stå i fönstret å glo som ett annat pucko haha!
Är irriterad å stör mej på dom som har smällt raketer här ute nu senaste timman.  Hallå vänta tills imon !!
Så hade ja aldrig tänkt för ett par år sedan, älskade raketer å smällare när ja va mindre.
När ja va mindre skulle jag alltid ha ett eget paket me smällare på nyår !
Så ikväll känner jag mej gör gammal bara för de ! ;)

Så ska väl fortsätta kolla lite på uppe sittar kvällen nu med eldsjälsgalan.. som jag är lite sur över nu att jag inte hade fixat något lott till, alla andra verkar ha gjort de..
hade ja tänkt på de lite tidigare hade det säkert bara vart å säga till min käre far ! :) men men.. kan ju titta lite iaf. E ju inte bara bingospel idag utan handlar ju om så mkt mer :)

Känns mer som jag gått i förtidspension idag än mammaledighet!

Kram från tanten!




Kommentarer
Katrin säger:

Äsch då, då är jag minst 70, och inte ens gravid ;)



Ja nej nu måste jag försöka sova lite, börjar jobba 5,20 imorn..!



sov gott nu =)

2010-12-30 | 20:37:17
Bloggadress: http://vardagenvar.blogg.se/
Linda Rangfeldt - med plutt i magen säger:

Tusen tack! Riktigt tungt i stunder som dessa.

2010-12-30 | 20:54:53
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Angelica - Gravid v.31 säger:

Hihi du får vara trött och vara hängig! Passa på att göra allt de där tantiga nu och vila en massa ;)

2010-12-30 | 21:06:27
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback