Onsdag.

Då var vi i mitten av veckan.. skönt !
Idag är de väääldigt lugnt på jobbet... så har ganska tråkigt just nu å vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med.
Va borta å käka lite frulle precis iaf : ) De tog sin tid att ta sej bort till matsalen idag.. usch så ont ja har idag.. känns som de gör ondare dom dagarna jag går upp så här tidigt.. för hade ju inte lika ont i helgen =/
Men ja de e mest sitta ner som gäller nu  =S

Idag blir de nog bara hem å vila efter jobbet iaf...
Igår tog ja ju en sväng till knalleland efter jobbet å köpte ett svart överkast till sängen och sen två svarta trä korgar som jag ställde på ena hyllan av skötbordet för att ha lite småplock i :)
Så ja igår inte långt efter att Desperate housewives va slut på tven så slog mina blå igen! Men lika trött va ja för de å gå upp i morse.. eller a ja vakna vid typ 5 tiden å va pigg först, men då hade ja ju ingen lust att gå upp, så lyckades somna om en stund till å va sen då dö trött när kl ringde.. typisk!

Hur skönt vissa än må tycka att de låter att de typ inte finns något å göra på jobbet så är de faktiskt inte de.. för tiden går sjuuuuuukt långsamt då =S

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback