Någon kommer va en zombie imon!

Kan de bli mer irriterande... ja hade skrivit ett helt inlägg.. mest klagomål över att jag inte kan sova åså.. å så kommer ja åt nån knapp så sidan hoppar in på en annan sida å så försvinner allt ja har skrivit. Åhh!! hatar när sånt händer.

sova kan jag iaf inte göra.  Kommer va helt död imon.. kännt mej död hela dagen.. men inte kan ja sova nu ikväll för de.. mhm...
Längtar så tills torsdag eftermiddag då jag vet att jag kan gå hem och vila, när jag vill. Inte behöva tänka på några klockslag.. åh va de ska bli skönt !!

Men nu mår ja redan dåligt över hur trött å sliten ja kommer vara imorgon. Blä !
Är helt seg i huvet, å vänster sida av nästan är helt täppt.. Jippi !

Jag är trött.. men min onda kropp och han där inne verkar inte ha några planer på att kunna somna än :(





Du är ljuset i mitt liv


Kommentarer
Sanna - Gravid i v.31 säger:

Sv: Tack för ditt svar och din åsikt! Vi ska köpa till en bas nu, verkar som de flesta tyckte detvar en bra investering haha! :D

2010-12-29 | 07:10:06
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
sara - mamma till wilda säger:

Fin fina magen =)

2010-12-29 | 08:27:18
Bloggadress: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback