Hej hej!

De blev ju inte lika många timmars sömn i natt som jag hade hoppats på. . kunde verkligen inte somna haha.. så vi somna väl strax efter 4 eller något.. vakna vid 9 igen å trodde kl va mkt mer... men nehe! Men har legat å halv sovit på soffan ett bra tag ändå...
Har inte orkat ta tag i dagen ännu iaf.. men vad gör de? jag har inte brottom :p

Sitter och äter lite nu.. macka me flingor :)

Tänkte sätta på ett avsnitt av the 4400 å glo lite på de en stund ;) Sen får ja väl ta och hoppa in i duschen å sen se vad man ska ha på sej ikväll.. funderar på en av dom nya tunikorna ja köpte.. den lila får de bli isf tror ja =)
A får kolla på de sen...
Sen som ja skrev så bär de av upp till pappsen sen för god mat å trevligt folk !
Vet att endel av de vi skulle få äta idag va  Hummersoppa och oxfile me rostande grönsaker, och de låter ju inte helt fel för mej ! ;) . . Hoppas ja får något me bubblor i att dricka oxå höhö ;) Ingen skumpa för mej i år , men lite bubblor kan man väl få iaf :P

Tittar väl säkert in här igen innan jag ger mej iväg... men Gott nytt år på er så länge =)

kram

Kommentarer
Lina säger:

haha vi är olika när de gäller sovandet, du är typ uppe aslänge o har svårt för o sova jag somnar på en minut sen kan jag visserligen vakna till o från o sådär men inatt sov ja som en stock :D



gött vi får boka in en dag då, fika i knalleland kanske?

2010-12-31 | 14:36:51
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback