Hallo sa polisen när han ringde :)

Sista jobb kvällen för denna veckan.. å då kom ja på när ja skriver så att de e sista jobb kvällen helt och hålet :P Har inga fler kvällar att jobba sen :D   Skönt !

Började tidigare idag oxå då vi hade något möte.. efter de bjöd jag på tårta då ja fyllde år igår + att ja slutar snart ;D Den va super god ;)

Idag blev jag väckt av att polisen ringde mej ..  om ja blev förvånad.. ja!
Jag blev ju av med min bärbara dator i sommras, någon hade gått in i min mors lägenheten när ingen va hemma och tyvärr va ju dörren upplåst. Går inte på några försäkringar eller nåt då ju.. så ja va så irriterad att ja till och med sket i att polis anmäla de för ja tänkte att den datorn lär ja aldrig se igen ändå.
Men så händer de man aldrig tror händer..  Dom har faktiskt hittat den, ja vet inte hur å ja vet inte var. Vet heller inte om ja kommer få reda på de.. å vet inte när ja får tillbaka den heller, då han sa att den är med i en ganska stor utredning just nu..  så ja de va nog inte bara en sak dom har hittat på de stället där min dator fanns.. Men sen de ja undrar oxå, hur fan viste dom att de va min dator?! =S jag har ju inte anmält de..
Undra vilka frågor ja kommer få svar på sen..  men lite spännande är de :P Och jäkligt förvånad blev jag ju..
Så ja de e väl bara å vänta å se va som händer nu då :)
Så ja de va ju kul att ja får tillbaka den eftersom ja fortfarande betalar på den, va ju en ganska så dyr dator om man säger så !


Jaja nu ska ja jobba en stund å sen gå å äta ;D

kram!

Kommentarer
Liza |Gravid v40+4| säger:

Ibland har man tur :)

2010-12-22 | 16:21:01
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Men vad skönt att du kommer få tillbaka den! Det där är ju sådant man tror ALDRIG händer. Jag tappade min mobil för några år sedan och blev skapligt förvånad när polisen ringde och sa att en snäll själ lämnat in den :)



Kram på dig!

2010-12-22 | 17:01:10
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Haha, ja aldrig är man nöjd. Synd att elektronik inte har så bra andrahandsvärde, isf hade du ju kunna sälja din gamla när du får tillbaka den. Kan dom inte alls svara på när det blir? Jag menar vad ska polisen med den till? :P

2010-12-22 | 19:46:00
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 33 säger:

Wow, kommer du få tillbaka den? Coolt :) Sånt brukar ju inte hända!

2010-12-22 | 20:07:01
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback