Hallo!

Sitter här och fixar å trixar lite vid datorn samtidigt som ja glor på tv.  Dricker oboy å äter macka me leverpastej gör jag oxå..  snacka om lat jag är, har leverpastej i färdiga skivor hemma hahaha!  Men den va god :)

Vet inte om de för jag e trött, på väg att bli sjuk eller för värmen är så konstig i min lägenhet.. men känner mej febrig å värsta hängrig.. skulle ju va riktigt typiskt att gå å bli sjuk nu till nyår å min ledighet =/
Men hoppas de har me min trötthet att göra.. brukar få typ feberfrossa då..
Sen är mina element lika varma som eld typ.. ja kan ju inte reglera dom själv utan de sköts automatiskt pga hur kallt de är ute åså.. så nu när de e så kallt ute så e dom sjukt varma!! Visst är de skönt, men hade vart skönt att kunna reglera dom själv oxå.. i natt trodde ja att ja dog av värmeslag så va tvungen att gå upp å öppna fönstret.. å då va de ju kallt sen när ja vakna att de va gör jobbigt att ta av sej täcket å gå upp haha!

Svängde förbi knalleland på vägen hem från jobbet innan å fick me lite grejer hem.
Tänkte fixa de nu å sen ett inlägg om v.37 som vi går in i dag oxå : )
Så återkommer om en stund igen =)

Kram

Kommentarer
Angelica - Gravid v31 säger:

Är du från Borås? :)

2010-12-28 | 19:35:44
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback