God kväll!

Jag är segare än en geleråtta just nu känner jag...
Efter jobbet va ja oxå seg.. så åkte förbi mc donalds å köpte me mej mat för ja va hungrig å hade verkligen ingen lust å ställa mej å laga mat när ja kom hem kände jag haha.. va så länge sen ja käka där ändå.
Men jävla vinter.. fick inte ner rutan så va illa tvungen å parkera å gå in å köpa maten, de va jobbigt!! haha

Låg sen och kolla på en film, blev en jul film.  A nanny for Christmas, lite halv mysig film sådär :)
Sen somna jag en stund, de va skönt ;)  Och sen orkade jag inte ta mej upp ur soffan förrän nu.. så nu e ja sådär seg fast inte trött.. mhm!!

Har en liten som lever fullt ös som vanligt.. lyckades somna ifrån hans sparkar innan så förmodrar att han oxå tog en powernap när jag gjorde det.. men ja nu e ju jag vaken, inte tusan kan han ligga å sova nu.. nej nej... puuh!!

Min mor påmine mej precis om en sak som jag helt glömt av ... Imon kväll ska jag till min systers skola för julavslutning, brukar gå me på de varje år :) Brukar va ett julspel först å sen efteråt blir de fika å lotter :)
Så de ska bli mysigt ! Hoppas man har lite energi kvar å inte somnar haha!

Nu ska jag spela lite, blev helt beroende av ett spel på jobbet innan haha.. visar sen ! :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback