Freeedag!!

Oh äntligen fredag igen.. skönt!! Nu längtar ja bara efter att arbetsdagen ska ta slut oxå.. men några timmar kvar..  strax lunch iaf.. alltid något ;p
Har inga direkta planer för helgen än så får väl se vad som händer.. lugnt blir de iaf då veckan vart riktigt seg för kroppen känner jag..


På våran avdelning har vi väldigt dålig humor har jag kommit på.. sån humor som är så dålig så den blir sketa kul ;) haha.. Ofta dyker de upp såna här grejer i min mejl ;P 

Krille o Tony var sugen på öl men hade bara 20 kr att dela på.
Krille fick en ide, sprang in till kötthandlarn och kom ut med en korv.
De gick till puben o beställde in 2 öl o 2 whisky.
- Är du tokig? sa Tony, vi har ju inga pengar!
- Ta det lugnt, sa Krille och log, jag har en plan.
När dom druckit upp allt stack han in korven genom blixtlåset, bad Tony gå ner på knä och ta den i munnen.
Bartendern såg dom och kastade ut dom utan att dom betalt. Så fortsatte dom pub efter pub.
Efter den 10:e puben sa Tony:
- Nu orkar ja inte längre, jag är full o knäna värker..
- Hur tror du jag känner mig då? Jag tappade korven på den 3:e puben...


Kommentarer
♥ Tjugo och gravid ♥ säger:

Haha ja det känns lite skumt att det är såpass nära men samtidigt känns det som det har gjort den senaste tiden, som att vara gravid helt enkelt men så länge jag inte har ont får han väll ligga och gro där inne. :)



Ja, slit inte ut dig, pepparkakor kan man baka när man har lite tid över!

2010-12-03 | 10:56:30
Bloggadress: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback