December är här.

Och det är även den extrema kylan... fy tusan va kallt de är ute nu, vilket gör att det är ganska små fruset inomhus oxå.. så sitter här å snorar åp jobbet nu...
Vilket inte alls är speciellt stressigt idag.. me andra ord, vi har inget alls att göra just nu.. har inte kommit in ett skit!  Så de är ganksa så segt faktiskt..

Igår soma jag tidigt !!! Började en film kl 9 som ja började kolla på, ja hade nog somnat till redan innan halv 10 haha.  Vaknade kl halv 1 i natt, gick upp å släckte alla lampor som va tända då. Å gick sen å la mej.. dock lite problem att somna om då ryggen värkte å halsbrännan satte igång så klart. Men efter ett bra tag lyckades jag.
Ändå är jag trött i ögonen idag.. dom känns tunga.

Tänk att de redan är december!! Sjukt va tiden går..  så ja nu är de bara en månad kvar å jobba.. å ja de är 20 arbetsdagar för mej.. de e ju fan ingenting ?! :O
På ett sätt längtar jag på min ledighet pga trötthet åså... men sen blir ja lite små lessen oxå.. ja trivs ju här, jag har kul ihop me dom ja jobbar.  Så lite tråkigt är det oxå... eftersom jag inte vet om ja nån gång kommer komma tillbaka till denna avdelning..
De är fina människor här. Dom släppte in mej i gruppen direkt. Dom är knäppa, så ja passar ju här :)

Idag tänkte jag ju börja på den där listan alla gör. Så idag ska ja presentera mej själv , kanske kan sätta mej å skriva lite på den nu.. mhn... men först ska ja gå å hämta varm choklad :D hihi


Någon som såg julkalendern i morse föresten?? Var de något att ha?? :)

Kram

Kommentarer
Fia säger:

December kommer gå fort tror jag! Jag missade också julkalendern, man måste ju se i alla fall ett avsnitt så att man kan gnälla att det var bättre förr!! :P

2010-12-01 | 09:38:28
Bloggadress: http://fialotten.blogspot.com
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35 säger:

Haha, din lilla tjyv ;D Handkrämen var jäkligt bra måste jag erkänna, så jag förstår dig ;)

2010-12-01 | 10:33:18
Bloggadress: http://madeleines.se
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35 säger:

Hahah ja fy, då var du verkligen värd lite handkräm :D

2010-12-01 | 10:52:35
Bloggadress: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback