Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

 

A så här såg jag ut idag då... Svart vit randig tunika å nertill var de ett par grå gravid mjukis:)

Bekväma kläder är de som gäller nu ;)

 






Puuuh e så jäkla trött men försöker hålla mej vaken ändå.. känns tidigt att somna nu och sen så vill jag gärna se på Desperate Housewives kl 9! :)  Såg precis förra veckans avsnitt som ja missa när ja jobba.  Just nu sitter ja ha å halv glor på Äntligen Hemma jul samtidigt som ja glor runt lite på nätet : )
Vågar inte lägga mej på soffan igen, va så jäkla nära på att somna haha.. så får sitta upp lite nu ist :P
Men då kan ja ju hoppas på att somna tidigt idag :D Bara ja inte hinne bli övertrött tills kl 10, de e då ja inte kan somna sen...
Kram!!

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Lika fin idag med!



Känner igen den där med tröttheten, är som att gå in i en vägg på kvällarna när energin försvinner och tröttheten tar över tycker jag. Blir sängen här med snart..



Kram kram

2010-12-14 | 22:02:35
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
♥ Elin - gravid v.36 ♥ säger:

Myskläder is the shit! =)



Oh , jag läste inlägget lite snabbt. :P Det var likadant för mig, det slog bara till en dag, kändes som om nån hade sparkat mig mellan benen typ. Man stapplar sig fram om dagarna, haha =) Rullator nästa kanske?! =)

2010-12-15 | 09:01:05
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Emmelie säger:

naw.. kanske ska presentera mig. Jag är en av dina tredjedelskusiner. Min farfar var din farmors lillebror, Jag har bra kontakt med din farmor som tyckte att jag skulle in och kolla här. :D Ville egentligen säga "hej" Hoppas allt är bra med dig

kram :D

2010-12-15 | 12:36:11
Bloggadress: http://brokenbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback