Dag 12 – I min handväska

Jag använder inte väska så jätte mycket just nu faktiskt då ja mest bara är på jobbet.. känns onödigt att släppa me sej en stor väska dit varje dag haha... Men har en liten väska där jag lägger ner mobil, plånbok, nycklar, tuggummi och nu ibland även några halsbrännetabletter även fast dom inte hjälper speciellt bra haha!

Men annars så har ja lite större väskor å där slinker de gärna ner alldeles för mycket grejer.. 
Varför är det alltid så, du har en väska som känns för liten då byter du till en större å helt plötsligt är de lika mycket grejer å för lite plats i den som de va i den förra... skulle man fortsätta så så skulle jag behöver gå med en hockytrunk helt plötsligt... e väldigt bra på att fylla upp min väska vilken storlek den än har hehe!

Innan hade jag alltid min mp3 spelare i väskan oxå, tills den gick sönder ! =/   Men här får ni några sköna låtar denna mys söndag bara för de ;p


Gavin DeGraw – Change Is Gonna Come - Stripped Version

John Mayer – The Heart Of Life - Live at the Nokia Theatre

Carolina Wallin Pérez – Pärlor

Christel Alsos – Come Back To Me

Mads Langer – You're Not Alone

Kommentarer
Liza |Gravid v39+1| säger:

Ja fåtöljen blev vi jätte nöjda me, den är bekväm dessutom :) Skönt att ha ett ställe att sitta i lugn o ro om de är folk hemma ....

2010-12-12 | 21:39:53
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Chicmommy - mamma till Ajdin säger:

sv: tack för att du röstade på min son.

Håll utkik efter vinnare av de tre priser som jag delar ut :)



Vad hände denna söndag då?

2010-12-12 | 21:59:35
Bloggadress: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback