Dag 08 – Ett ögonblick

På ett ögonblick förändrades mitt liv väldigt mycket. En dag i maj visste jag att mitt liv aldrig skulle bli det samma igen vilket val jag än gjorde. På ett ögonblick.  Lite kiss på en sticka å livet var förändrat för alltid.
Många tankar hit och dit.  En förvirrad resa.
Men kan säga idag att jag ångrar inte mitt beslut det minsta. Det vackraste i hela världen är på väg till oss.
Har aldrig känt en sån lycka blandat me rädsla på samma gång nån gång innan...  det är en häftig resa vi gör!

Dagen då jag fick veta att jag va gravid - förändrades mitt liv på ett ögonblick.





Kommentarer
Jessica ♥ Gravid säger:

Fin bild :)



SV: Ja det är jättetrist! Okej om det hade kostat lite för att få det i 3D men sån stor summa är ju bara sjukt tkr jag :P



Hehe okej, sparkar h*n mycket eller mer rör och trycker på? :P lilltjejen har blivit bra duktig på att trycka ut fötterna i ena sidan hehe



Kramar

2010-12-08 | 22:55:07
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback