Dag 07 – Min bästa vän

Oj detta va oxå en väldigt svår kategori tycker jag.
Det är verkligen omöjligt att bara välja en bästa vän. Jag har ett liten skara tjejer som jag ser som mina bästa vänner, dom som alltid finns där vad det än är. Men det går ju inte bara välja en? Nej de tänker jag inte göra.
Dessa tjejer vet mycket väl vilka dom är, så tänker inte skriva ut några namn å göra misstaget å glömma någon hehe.  Men dom har alla en egen stor plats i mitt hjärta iaf <3

Sen har vi ju S, lillemans far, oxå han är min bästa vän. Har alltid haft en egen plats i mitt hjärta sen jag träffade honom och de kommer han alltid att ha vad som än händer ! :)

Sist men absolut inte minst så skulle jag nog vilja säga att jag ser min fina mor som min bästa vän. En människa som finns där i alla väder.  Försöker alltid göra sitt bästa. Och vad det än är så vet jag att jag kan komma till henne och prata och få råd och hjälp.

Så ja, jag har många som jag ser som min bästa vän, inget dåligt med det, utan jag ser mej mer som lyckligt lottad för de ! :)


Kommentarer
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Nej det kan jag förstå :) Hade också velat göra 3D UL men det kostar tyvärr för mycket.



Okej. Jo lilltjejen gillar också att trycka och sparka på onda ställen så jag antar att det kommer bli värre med tiden :P



Nej precis, jag menar vitsen med vattengympa är ju för att hålla igång lite och sen ha avslappning enligt mig. Inte behöva stå och lyssna hela tiden. Hehe, du har inget att vara avis på iaf ;)

Kramar

2010-12-07 | 21:20:40
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback