Dag 06 – Vad är kärlek?

Oj va svårt... de kan ju vara så mycket...  Vad är kärlek? Jadu, jag vet faktiskt inte...
Det finns ju flera olika sorters kärlekar, delvis den bra och den dåliga.

Du kan känna olika kärlekar, ex till din familj, vänner, pojkvän och saker.
Så länge kärleken är bra så är det ju självklart en av dom bästa känslorna som finns.
Medans den dåliga gör ont och består av svek och smärta.

Jag tror att det är väldigt svårt att förklara vad kärlek är, eftersom så många upplever den på olika sätt med olika känslor.

Men den störsa kärleken jag fått känna på än så länge är för en person som jag inte ens har träffat än? Hur är det möjligt?  För en person som jag bara vet finns i min mage och som jag känner inombords. En kärlek somär så stark att de nästan gör ont i hjärtat ibland.  En kärlek som kommer växa sej ännu starkare när detta lilla pyre tittar ut. Det är vad jag kallar obeskrivlig kärlek iaf.  Den går inte att förklara, och du kan inte känna den förrän du själv får uppleva samma sak.


Min älskade lilla knodd
Vad vi längtar efter dej nu.


Kommentarer
Sofie (gravid i vecka 26) säger:

Vilket gulligt och utförligt svar.... Det är mest googlandet som får mig att bli helt paranoid.... herregud.... folk skriver hit och dit hela tiden.... Sen har jag en liten underfunktion i min sköldkörtel som barnmorska o läkare har koll på.... de försäkrar mig att det inte är någon som helst fara, men om jag läser om det på nätet så blir det ju katastrof i hjärnan för där kan folk verkligen skrämma upp en.... jag blir knäpp.....



2010-12-06 | 18:50:09
Bloggadress: http://ibilderochord.blogg.se/
Jessica ♥ Gravid säger:

Så fin UL-bild! Man ser så tydligt :)



SV: Okej :) Hur är det annars? Börjar det bli tungt och jobbigt?

Det är bra med mig :)

Kram

2010-12-06 | 19:58:35
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Liza |Gravid v38+2| säger:

Benen tycker ja går okej. Jag sitter ner och de tar den tid de tar. MEN the lady parts haha de är nästintill omöjligt ... Skadar ju inte att vara fräsh fast man e tjock ;)

2010-12-06 | 20:33:30
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Tess säger:

Ja, bilder måste man ha.. :)

Jag får nog snarare en luciabebis.. :)

Kärlek är omtanke tycker jag. Finns så mycket definitioner.



Kram!

2010-12-06 | 21:11:39
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback