Bild bomb 2010 !

Här kommer lite blandade bilder av början av 2010.. inget nu av hösten eller så då ni redan har sett såna bilder hehe =)
Orkade tyvärr inte fixa något me bilderna så här kommer några på en lång tråkig rad ist ;)


Detta va nog nyår förra året iaf =)



Blev endel fest kvällar i Norge;)

























Helena kunde alltid göra coola frisyrer på en =)


Jag ägde en "bäverfitta" :)



Myste lite me en firre =)



Körde lite sommar fest i kylan :P



Ett fest besök i Sverige hos mina fina tjejer.



Ett annat fest besök i Sverige.. ja å min fina madde=)



Va glad över min Bad hair day mössa !



Ibland hann man även med att träna lite pilates i norge :)







Utsiken från köket, våren börjar komma :)


Första cidern på en uteservering i vårens första sol strålar :)


Skotta snö va något vi fick göra MÅNGA gånger.



Så här såg nyårs bordet ut förra året.. inte riktigt samma grejer för mej i år ;)



Snygg jobb outfit :P




När man va över i sverige gällde de att få me sej så mkt saker som möjlig tillbaka till norge:P






En av färgningarna Helena gjorde på mitt hår.. denna gången blev ja nöjd me lite slingor :)








Livet förändrades hastigt och jag flyttade hem till Sverige igen i början av Juni.
Här e första bilden på lilleman på ett akut UL i juli, då endast 7 cm den lille plutten:P




Sen dax för riktigt UL och då hade plutten vuxit till sej så han va ca 20 cm ist :)



Va me mina fina tjejer, och en liten kula började synas, här va de runt v.20 så halva tiden gjord=)


Tillbringnade massa dagar ute hos min Sandra och hennes små ulltussar :P


Vi fick se prinsen i magen !! <3



(bilderna kommer inte i någon speciell ordning utan kan ligga lite huller om buller när de gäller tidsperiod)

Ja de va ett par bilder ifrån 2010 de  :)
Nu kliver vi snart in i 2011 med massa positiva tankar och kärlek i hela kroppen!! :)
2010 var bra, de var kul, men förhoppningsvis blir 2011 ännu bättre, så bra som jag mår inombords nu har ja aldrig gjort ! : )  Lycka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback