Bakåt blick...

Satt och kolla lite i dom bloggarna som jag skrev i när ja levde i Norge för ett år sedan för att se vad vi hade för oss :)
Så här är ett inlägg som jag skrev 29 dec 2009 :P

Sådär då är man tillbaka i norge.. åkte hem på kvällen i söndags ! :) Va uppe vid 2 tiden på natten.. Helena och Sara hade hållt sej vakna hihi :D
Va riktigt kul och skönt att vara hemma i sverige en sväng, träffade många av dom som jag ville träffa så hade det trevligt. En mysigt jul och därefter två dagar me lite fest ! =)
Började jobba igår igen, va ganska jobbigt att gå upp eftersom vi kom hem så sent, men det gick iaf :)
Helena är ledig så vi hade en heldag ihop när ja kom hem från jobbet. . Tog oss en tur bort till ett jätte stort shopping center, typ 100 butiker.
Köpte oss en snöskyffel så vi inte fick in bilarna vid uppfarten då vi har maaassa snö ;D När ja sitter vid min egen dator ska jag nog kunna få upp lite bilder på de ! :)
Sen gick vi till Hm och köpte varsin nyårs klänning ;D hihi.. Lite fin får man väl vara när man ska fira in de nya året i ett annat land haha ;p
Tog oss även en tur till norka ikea.. såg precis ut som i göteborg typ :) haha.
Köpte en lina och gardiner som vi ska ha i vårat stora rum så vi kan dela av det ! =)
Påbörjade byggandet igår, men vi blev ej klara då vi behöver en avbitar tång så vi hoppas att Martin kunde få med en sån ifrån jobbet idag !
Nu gör vi inte så mycket. . jag sitter här och Helena ligger och kollar på vänner.
Dom andra är och jobbar.. Väntar på att kl ska bli 4 då ska jag helena och sara åka på shopping tur igen då Sara oxå vill ha något till nyår :)
Men nu börjar jag bli hungrig så nu är det dax för lunch ! :)
Skriver mer när jag har något vettigt att skriva om eller när jag har möjlighet att lägga in lite bilder :)
Peace out / Fritte



Tänk va ens liv kan förändras på bara ett år ! :)
I norge handlade livet mest om shopping, fest å jobba lite haha..
Nu kretsar hela livet runt en liten person som fortfarande lever i min mage.. men ja älskart :p

Ska se om ja kan hitta lite bilder från året..  tyvärr låg ju de mesta på min stulna dator =/ Undrar hela tiden nu om något av de kommer finnas kvar när jag får tillbaka den, undra om dom kan ha vart så snälla ?!
Iaf är de tur man har facebook å blogg, där hamnar ju endel av bilderna iaf :)


Kommentarer
Ida-Mamma till Jouline. säger:

Tack va gullig du är :) livet förändras helt TILL DET BÄTTRE :) Gott nytt på er. Kram

2010-12-31 | 01:02:08
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Jessica ♥ gravid vecka 35 säger:

SV: Ja den filten är supermysig och värmer bra! Perfekt för mig :D



Hehe okej. Men det kan ju vara skönt att du inte tänker så mycket på det, tiden går väl snabbare då också :)

Jag har börjat bli nervös, samtidigt som det känns overkligt att man ska föda :P Men fick riktigt onda värkar i helgen så det gjorde en lite skraj xD

2010-12-31 | 01:37:39
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
EMMA! säger:

Åh vilken kärlek du måste känna för din lille..! Jag hade vart så redo mentalt och med kärlek för ett barn nu med, men ingenting annat passar i mitt liv just nu. Först och främst måste man ju få till ett barn haha! All kärlek till er goding,



Massa nyårskramar Emma

2010-12-31 | 08:36:08
Bloggadress: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback