Aldrig nöjd.

Känns som ja går igenom mina segaste timmar i livet just nu..  kan inte klockan bara bli 3 så ja får gå hem? :)
Men så tänker ja efter en gång till.. hallå 3 timmar, de e ju ingenting? Tänk alla dom timmarna ja kommer gå hemma utan bebis nu först som ja kommer klaga på att jag är raslös och inte får gå till jobbet..
När är man nöjd egentligen??:) haha

A ja får väl försöka "njuta" av mina sista arbetstimmar nu då..
Men Malin hade skrivit om pannkakor så nu kan ja inte sluta tänka på de.. å ja vet att ja inet kommer orka laga de när ja kommer hem.. men kanske ikväll, eller imon till frukost? :P haha.. men blev så sugen på de! Va ju typ de ja levde på ett tag nu i graviditeten :P .. Pannkakor tröttnar ja aldrig på :P

Nej om man kanske skulle jobba lite till nu sista tiden man är här !;p



Kommentarer
Katrin säger:

Ja det är nog typiskt oss svenskar att aldrig bli riktigt nöjda ;)



Ja jag förstår, och kommer ihåg, din känsla! Man kunde knappt förstå att man varit gravid när lillen väl var ute..! Försök att bara koppla av och göra det du vill göra nu innan det är dags, för sen kommer tiden inte riktigt finnas där ;)



och föresten, om du inte orkar så finns det ju att köpa färdiggjorda pannkakor ;)

2010-12-30 | 12:40:02
Bloggadress: http://vardagenvar.blogg.se/
♥ Elin - gravid v.38 ♥ säger:

Skönt, går du hemma på HP sen? :)

2010-12-30 | 12:55:09
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Tina 22 år - gravid vecka 34 säger:

Blev sjukskriven för sammandragningar. Spenderade gårdagskvällen på förlossningen, men det var ingen större fara. Dock en del sammandragningar. Ska vila nu så inget sätter igång för tidigt..

2010-12-30 | 13:08:14
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Caroline - gravid i vecka 37 säger:

FK är ett enda stort skämt! Jag har haft en del med dom att göra under åren och det har då aldrig varit bekymmer fritt... Hoppas att det inte blir nå krångel för dig!



Du får fira mammaledigheten med en pannkakstårta ikväll ;)

2010-12-30 | 13:45:28
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Haha, vad söt du är! Vi käkade pannkakor till middag igår och finns ju inget bättre än pannkaksfrukost dagen efter då :)



En timme kvar tills klockan är tre nu :D



Kramar!

2010-12-30 | 14:00:39
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Sandra! säger:

Men ens lilla bebis ska ju ha det bästa så det gör ju inget om man köper på sig lite :) absolut roligare med större storlekar som man kan ha lite mer.



Man har lite kramper överallt nu mot slutet tycker jag. Känner sig stel och klumpig mestadels :)

Jag vet ju inte heller exakt om det är förvärkar men det är något jag inte kännt innan iaf, det strålar ner i låren och rumpan och man vet inte riktigt vart man ska ta vägen.

Är jobbdagen över nu? :) Ha de bra!

2010-12-30 | 15:01:01
Bloggadress: http://sandraronnfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback