2;a advent..

Då va vi framme vid 2;a advent redan :) Mysigt !
Har inga stora planer för denna dagen heller, utan den blir nog oxå väldigt lugn : ) har suttit här nu och kollat lite i bloggar åså.. tänkte äta lite nu.. har inte lyckats få i mej frukost än .. så ska äta varmchoklad me knäckebröd å räkost på som ja har blivit helt galen i :P


2;a ljuset tänt : ) har försökt elda lite mer på första nu så de ska bli olika nivåer på dom hehe


Funderar även på att kanske baka lite pepparkakor sen om inget annat dyker upp :) Undra om far min ska till farmor idag..mhm.. ska nog ringa å kolla :)
Funderar även på att få lite knäck gjord kankse... ja fuskar ju å kör den enkla som man kan göra i micron höhö;) Men helt ärligt så märker jag ingen skilland för de smakar percis likadant mot den som man står å kokar i all evighet :)


 

Idag är de 50 dagar till bf:D De närmar sej..fort går de oxå.. :) Min lilla vildning har hållt på där inne ett bra tag nu..flänger åt alla håll å kanter där inne i magen haha! Har märkt att många skriver att deras små oftast håller på typ morgon å kväll... såna sköna rutiner vill ja oxå ha i min mage haha.. Här e de fullt ös typ hela tiden känns de som. Räcker att man ändrar ställning så vaknar han direkt. :P Busungen!

 

Nej nu får de bli lite mat i magen :)

Vad gör ni för mysigt denna söndag ?! :)


Kommentarer
Chicmommy - mamma till Ajdin säger:

Inte lång tid kvar nu :)



många grattis till lillkillen i magen :)

2010-12-05 | 13:29:25
Bloggadress: http://chicmommy.blogg.se/
Sofie (gravid i vecka 26) säger:

Du är 49 dagar före mig.... ;) Tycker det känns som en hel evighet tills det är dags.... herregud....

2010-12-05 | 14:59:13
Bloggadress: http://ibilderochord.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.28 säger:

Sv: Ja, jag kommer nog göra lite Jansons frestelse i veckan för jag är sååå sugen på det haha.



50 dagar. Wow, det är ju verkligen inte långt kvar. :)

2010-12-05 | 15:35:40
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Grattis till 50 dagar :) Hihi, det är mycket man kan gratuelra till under en graviditet har jag märkt!

2010-12-05 | 21:11:54
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback