Hej!

Då var helgen över.. men de har vart en bra helg :)
Lördan (igår) börja dagen med ett besök i stan med marie och lollo, sen vidare hem till marie för att fixa lite saker inför kväll :)  Sen tog jag mej hemmåt för att göra iordning mej och lite andra behövliga saker. Och sen än en gång upp till marie :)
Kvällen spenderade vi på hulta där Ljung hade hyrt en stuga och hade 25 års fest :) Va riktigt skoj och trevligt.
Trevliga människor, lekar och dans :P Så det var en lyckad kväll...
Dock irriterande när människor inte förstår att man inte vill prata med dom mer än behövligt, pga att man ska va trevlig för det finns gemensamma vänner innblandade m.m. , men men jag är trevlig ändå!  :p
Vid 12 tiden så började jag bli trött iaf så då tog jag mej hemmåt och kollade på film ist !

Idag har vart en myckeeeet lugnt dag.. sov jätte länge då jag vänder på dygnet igen för att starta veckan imon med att jobba natt.. 
Sen har ja vart uppe och hälsa på farmor och ätit middag med dom :) Så va ju skönt att komma upp en sväng iaf och inte bara ligga hemma idag..
Nu tänkte jag strax sätta på en film och äta lite knäckis :p
Blev så sugen på de innan idag då ja åt käckebröd me räkost hos Marie igår, så de va ja tvungen att fixa idag haha :D

Så ja så har min helg sett ut iaf .. tack för de mina underbara vänner ! :)


Kärlek / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback