stoppa tiden!!

Gud va tiden ska gå fort då, ännu en semester dag bortsprungen... imon är det redan torsdag och sen kommer helgen och då känns de lixom som att semestern är slut å sen blir de jobb på måndag igen.. suck =/
Känns som man jobbar röven av sej där för ingenting.. blä.. lönen räcker inte till på långa vägar. sitter verkligen i skiten denna månaden.. orkar inte ens tänka på det just nu.. har suttit å surat en stund nu. men inte blir saken bättre för den. Köpa en trisslott kanske ?! haha tänk om de va så enkelt :)

Idag har jag iaf vart hos optikern.. ÄNTLIGEN . . haha. sagt flera månader att ja ska gå dit och kolla upp min syn då ja känt att ja behöver glasögon när ja kollar på tv eller kör bil exempel. Och mycket riktigt de behöver jag. Hade mer synfel en vad ja trodde. . så de ska bli skönt att kunna se ordenkligt nu haha. Får 2 stycken ritkigt snygga glajer.. dom skulle nog vara klara om ca 2 veckor : ) Så man får vänta ganska länge endå.. men men.

Sen åkte jag och möte upp min farmor i knalleland, hon skulle köpa present. Och sen åkte vi hem till henne så bjöd hon på lunch, hem gjorda köttbullar i sås och potatis. Sjukt gott vart de. ! =)
Sen blev de hemfärd. . och plocka lite här hemma åså. Sen låg jag och läste en sväng i sängen och somna självklart till haha. Börja läsa i boken igår och har redan läst halva nu. Härligt när man hittar böcker som man fastnar i .. hatar när man hittar böcker som man kan sitta med i flera veckor utan att komma nånstans och så lägger man ner den och nästa gång kommer man inte ihåg nånting av de man läst och då är det verkligen inte kul.. antagligen läser man en bok som man ej ska läsa då kanske haha !

Sen kom far förbi me sitt mobila bredband.. jäääj. så tråkigt att inte ha något . men imon ska det komma någon kille i från bredbandsbolaget och installera mitt =) Hoppas de funkar bra!
Han förstår dock min dag lite, va ju inte direkt bra tid han gav mej. "Jag kommer nångång mellan 12 och 4" Ehh okej.. varför inte säga typ mellan 12 och 1.. nej ta mellan 4 timmar. Så har ju ingen aning om när han kommer. Jag och Peter hade tänkt att ta en sväng till Ikea imon, men får la se hur de blir me de nu, beror ju helt på den där internet killen.. mhm.. annars skulle vi åka på fredag ist !

Ne funderar på att gå ut och ta hand om disken nu som ja inte orkade igår efter jag och peter hade ätit god mat ..  Var så trött på att städa nu haha.  Hjälpte ju han och flyttstäda igår.. gick inte riktigt så fort som vi ville. Tog hela dagen.. åkte dit vid 12 eller nåt tror jag . och va inte hemma hos mej förrän 9 på kvällen typ. Och hade bara en lite pause för mat i typ en timma. sen städa vi hela tiden. . men rent blev det iaf :) haha

Jaja nu ska ja nog diska och sen göra kvällsmat. Är faktiskt hungrig kände jag, inte ätit sen ja va hos farmor vid 1 ju, så är ju ett tag sen..  brukar bli så när ja somnar på dagen, då glömer jag helt plötsligt av att äta för man sover bort hungern eller nåt haha

.

Kommentarer
catta säger:

dom sa 2 veckor te martin också..

men han fick sina efter 4dagar...

2009-09-03 | 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback