Nattuggla..

Inte smart att va så seg i sängen i morse.. nu kan ja ju inte sova :S
Va ganska segt att jobba idag faktiskt, mina 5 timmar kändes som 10..mhm.. gillar inte alls att jobba kväll.. hade inte alls känts lika långt om ja hade jobbat dag..
Så idag har de ju inte blivit mycket gjort.. Gick bort till jobbet, jobba. segt. Gick sedan bort till ica och köpte bröd och lite grönsaker, med andra ord, tömde plånboken på de sista jag hade.. suck.. så tråkigt!! Men kan ju iaf äta frukost :D haha.
Sen hem och duggande piss regn och gjorde lite mat åså.. sen har de mest blivit slappande framför datorn nu ett par timmar. Kolla ett avnistt av heros innan (blir nog ett till nu bara för de sluta så spännande..typiskt) Sen kolla ja Ensam mamma söker på webb tven.. haha.
Nu när jag inte har några kanaler så vill jag helt plötsligt kolla på tv. Uppe på kberget hade vi alla kanaler men inte tusan kolla vi på tv då, hade ju inte ens tv;en inkopplad.. mhm! Alltid vill man göra de man inte kan :P
Men men ja klarar mig iaf :p
Nu har jag ändrat mina tider tisdag onsdag och torsdag på jobbet oxå så jag får ihop lite fler timmar så går in på mertid. Så börjar ist kvart över 11 till kvart över 8 ist för att börja kvart över 3.  Så de va snällt att dom fixa lite fler timmar till mej :) De behövs kan ja lova men den skit lönen som vi får.
Blev glatt överraskad när ja kom till jobbet iaf och läste mejl. Hade 65 nya haha. Jobbigt å rensa när man vart borta :p Jag hade iaf vunnit augustis säljtävling så jag har två betalda komp timmar att ta ut när det finns möjlighet till det. Alltid något iaf :D
Nej nu blir de kudden och heros :)

God natt.


.

Kommentarer
Sabina säger:

Hej. Detta är min nya blogg om du inte har den redan.. http://saabiiinaaa.blogg.se/

2009-09-09 | 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback