lugna gatan!

Ikväll har de vart lugna gatan.. sköönt :)  Åkte hem efter jobbet och fixa lite här hemma, gjorde lite mat, super kock som vanligt :D sen blev de ett oc avsnitt .. och sen åkte jag upp till Cilla =) Vi kolla på Idol, väntar nu med späning på att få se vilka dom väljer ut detta året, väldigt många duktiga faktiskt :) Sen blev det en film oxå, Decemberpojkarna tror jag den hete, bra film, en av huvudskådisarna är han som spelar Harry Potter :)
Och nu då är jag hemkommen och har krupit ner i sängen :) Inte alls lika trött som när jag åkte ifrån Cilla.,mhm typiskt som vanligt !

Skulle vart en helt ledig helg egentligen, men icka, satte upp mej på övertid imon.. jobbar väl ihjäl mej på mitt jäkla jobb snart :S  Nästa helg ska ja fan va ledig hela helgen tänkte jag för då blir de att fira Madde oxå :D Så när ja blir ledig nästa helg så har det gått 19 dagar och jag har vart ledig 2 st. fy tusan säger jag bara, vi borde fan få mycket fettare lön än vad vi får. Det är ju skrattretande när man får lönespecen!!!

Imon blir de nog lite vin iaf :) hihi.. De vanliga lördags nöjet haha. Men nu ska ja nog sätta på ett oc avsnitt till eller något för verkar inte som ja kan somna än på ett tag som jag hade planerat!

God natt ! :)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback