Lördag :)

Då var de lördag då.. undra om inte de är den bästa dagen på veckan? Kanske.. brukar ju hända lite grejer då iaf :) haha.
Just nu har ja gjort iordning mej åså iaf.. sitter och väntar på att farmor ska höra av sej så ska ja ditt upp och äta mat sen. vilken lyx vecka jag har haft, det är 3;dje gången jag är där och äter denna veckan :) hihi. Men man får alltid lika god mat , lax blir det idag :D  Hon blir glad för sälskap iaf nu när Görfar ligger och väntar på opration stackaren =/ Hoppas allt går bra för honom.
Hon är iaf i stan nu och hejar på pappa som skulle springa nån tävling eller nåt i stan. va visst massa grejer där nere idag.. kretsloppet eller vad de var, 1 mil runt stan eller något hehe :) Heja far!! :D
Sen efter de ska jag nog åka förbi HM och köpa nytt puder, har en kupong där med pengar som ja fick hem från posten. tack för de. bra och ha nu när man är helt pank :)
Sen kanske de blir att hämta två hyllor hos Helena som jag ska ha i mitt kök, beror på om Madde orka hjälpa mej sen annars får de bli en annan dag :) hihi.
Sen blir de hem igen och börja göra iordning sej för party ikväll:)
Ska upp till viskafors Frida, som nu har flyttat till sjöbo =) Ska bli kul, var ju år och dar sen man sågs :) Sen kommer Sandra upp oxå ikväll.. Så får la vi se om vi får me oss någon mer haha. Hoppas på att madde får upp sitt party humör ;)
Men men nu ringde farmor så nu kan jag åka :) jäääj !
ha en bra lördag :D !!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback