Kass start på veckan!

Ligger fortfarnade i sängen.. sov väldigt dåligt inatt, somna nog inte förrän framåt 5 eller något.
Vakna med en frukstansvärt huvudvärk och täppt i hela näsan.. blää!! Så blev inget jobb för mej idag.. jag som egentligen ville gått ditt bara för att få träffa min helnet som är tillbaka idag efter att ha legat sjuk förra veckan, men hon skicka väl ner lite baciller till mej.. men vi ses senare i veckan på jobbet ist. :)
Så idag blir de inte mycket gjort, känner mej kass båda fysiskt och psykiskt.. så tänker nog faktiskt ligga kvar här i sängen hela dagen. Ska sätta på ett till avsnitt av OC nu hade jag tänkt! Sjukt länge sen ja såg serien nu, så kollar om den nu. Och ja, den är lika bra nu me :)
Va uppe och hämta lite mat innan bara, så har iaf fått i mej lite kyckling. Men nu vill jag inte röra på mej igen på ett tag. Slöare än slöast säger hej då!



Peace out !


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback