Vit oktober...

Jaha då var snön tidigt i år.. nog att de snöa liiite i början av veckan, men inte trodde jag att de skulle sluta me att man skulle vakna upp me mycket mer snö i slutet av veckan.. mhm. . känns som det är liite för tidigt för snön att dyka upp än faktiskt.. Okej jag gillar snö, men inte så här tidigt. och dessutom så blir de aldrig kul snö här i borås.. De blir  bara slask och slask och regn.. och de är ju tusan inte roligt ! =/
Det blir en mycket lugn fredag idag så jag är ganska seg i kroppen..  Idol kl 8 iaf =) Men mer då?
Har masssa filmer på datorn, men blir ju aldrig att jag kollar på dom utan jag fyller bara på med nya haha.

Något jag faktiskt längar efter just nu är faktiskt julen. . nu när de har börjat bli mörkt och kallt ute. . då är julen mysig. . tända ljust, kallt och snö ute, varm glögg och en filt i soffan å kolla på sunes jul.. Toppen !! :D
Men inte så långt kvar nu =) 2 månader går fort.. sen vill jag ha sommar igen.. hoppa gärna över de tråkiga vädret som är i januari, februare mars   !! =)
Undra om julen firas i sverige eller i norge.. ja hoppas verkligen vi har kommit en braa bit me våra planer innan dess.. jag vill inte vara kvar här iaf ! :P


Nej nu ska ja mysa lite me täcket igen och försöka få upp lite värme om fötterna som är iskalla även fast dom har stora duntofflor på sej..



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback