Tootal fritte humor ! :D

Det var två gafflar som var ute och flög och så störtade en.
- Varför?
- För att inte gafflar inte kan flyga!

Det var två kor som var ute och flög och så störtade en.
- Varför?
- För att den fick en gaffel i ögat!




Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
- Men vi kan ju inte flyga!
Då sa den andra:
- Det gör inget för min pappa har en korvkiosk.



2 älgar satt o dinglade med klövarna i ett träd.
Då landade en ubåt i trädet brevid.
Då sa den ena älgen
-Han bor nog där!




- Vet du vad haj är för något? frågar Lisa sin klasskompis Pelle första dagen i skolan.
- Öhh... nej, säger Pelle
- Då hajar du ingenting, svarar Lisa





Det var en gång en liten sköldpadda som klättrade uppför ett träd djupt inne i skogen. Efter flera timmars ansträngande klättring nådde den lilla sköldpaddan till slut toppen av trädet. Han kastade sig ut, flaxade med frambenen för att slutligen kraschlanda på marken. När han hade återhämtat sig något sånär, kämpade han sig upp i trädet igen. Efter flera timmar nådde han toppen, hoppade ut, flaxade med fram- benen och kraschlandade. Men den lilla sköldpaddan gav inte upp. Han försökte och försökte, men kraschade hela tiden. Ett par fåglar satt på en gren och tittade på den lilles misslyckanden. Till slut vände sig honfågeln till sin hanne. - Älskling, jag tror det börjar bli dags att vi talar om för honom att han är adopterad.





-Får jag kissa i ditt öra??
-Ne.
-Ok, då skiter jag i det då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback