the pieces don´t fit anymore....

Nu har jag bäddat upp en hel hög me kuddar i sängen och kurat in mej i 2 täcken så nu ligger ja gott här =) hehe.
Men nu när jag äntligen sitter väldigt bekvämt så har ja självklart glömt att släcka lampan i taket.. suck.. nu skulle man ha en såndär lampa som man bara klappar me händerna :) Något att fundera på kanske haha.

Helgen över, man önskar den va längre, hittar ingen känsla alls i kroppen som vill gå till jobbet imon, speciellt inte när ja vet att ja jobbar kväll..1 till kvart över 8.. så jävla tråkigt är de =/  Men tyvärr ett måste. Hoppas jag är där ifrån snart..

Igår blev de party iaf.. först en sväng hos mej, sen hos Petri och sen till Jocke på göta.. vart riktigt trevligt till slutet då någon skulle lyckas göra bort sej totalt i mina ögon, sjukt dålig stil. Egentligen ingen stor grej, men de handlar bara om sunt förnuft och respekt för sina vänner... besviken är ett bra ord !  Dock inte förvånad, lite skrämande kanske. men men alla är vi olika.
Men som det är i alla vänskaps gäng när man är många som umgås och har samma vänner så blir de ju alltid att man förlåter och glömer.. så de blir de ju säkert som vanligt.
Men någon respekt finns de tyvärr inte kvar ifrån min sida.. och ser på denna människan me helt andra ögon nu. Väldigt synd men sant. Varje männsika har ett val.. hon gjorde sitt, och jag gör nu mitt.

Nu hoppas ja ännu mer på att de åker till Norge nästa tisdag och att vi får ut något bra av det. Skulle vara så fruktansvärt skönt att komma iväg ifrån denna staden ett par månader.. börjar bli sjukt trött på allt som är här hemma. De är ju bara "skandaler" varje helg.. orka me denna jävla drama som är hela tiden. Det är ju verkligen bara så skrattretande. De va som madde sa innan idag; Är vi tillbaka och är 15 år igen eller?  Mhm man kan ju tro de om vissa människor ibland iaf..
Ååh ta mej härifrån bara !! :D

Trött de är jag inte heller nu... sov för länge idag hehe. Typiskt söndagar.. enda fördelen med att jobba kväll, man börjar sent och då gör det inget att jag har problem med att sova på nätterna..
Hitta mitt The sims 2 spel.. undra om man skulle installera de å kolla lite haha. va sjukt länge sen.. har faktiskt aldrig spelat de.. eller jo ja installera de på min andra dator när ja köpte de, men den klara in de så de gick sjuukt långsamt.. men min bärbara ska vara bättre så borde funka på denna =) haha.
Eller om man sätter på en film.. mhm svårt val.. tål att funderas på medans ja går upp och släcker taklampan hah ! =)

Sov gott.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback