Ledig tisdag !

Idag har jag vart ledig från jobbet.. så skönt ! Alltid lika gott att vara ledig en vardag i veckan :D Hade vart skönare om ja vart ledig hela helgen oxå, men nej jag ska jobba på lördag denna helgen me då ja byte bort min söndag nu i heglen för att kunna gå på grupp festen.. va dock värt de !:)
Dagen har iaf vart lugn och skön. . vart hemma å grejat åså större delen av dagen =) men vid halv 5 åkte jag och hämta camilla så åkte vi till apoteket så hon kunde köpa lite tjej piller haha =) Sen blev de upp till vårat kära gym :D Där vi tränar munen lika mycket som vi tränar kroppen.. haha. Blev ca 1 timma kondition idag me =) Så gött! Kör gym imon igen direkt efter jobbet så blir sen träning då ja inte slutar förrän 8.. men men...
Skönt att ha kommit igång lite mer nu iaf.. mycket roligare å ha någon å träna me =) Å imon kommer nog även määrie ner oxå :D jääj!  Nästa vecka prata vi även om att testa något pass där, vore ju skoj. Och även testa relax rumet eller hur tusan man nu stavar till de haha. Gött att bubbla lite bubbelpool å ha tjej snack :D

Efter träningen idag blev de iaf hem direkt igen.. dusha och sen åt ja god pasta sallad som redan var klar sedan igår =) mm gott. Krämig pasta sallad blev det.
Tomat, gurka, majs, paprika, rödlök och sallad, Sen kyckling bitar och pasta som man låtit svalna ett tag. sen blandar man en halv cream frash och en halv gräddfil. och krydder som man vill. Jag tog pesto i min. så jäklans gott juh :D sen blandar man ner det med allt de andra.. mmm smarrigt :D Så de blev det igår kväll och ikväll å en lunch låda tills imon. Perfekt !

Nu blir det som vanligt lite OC ;D hehe. Strek kollar serien nu . . hoho.

Här e några bilder sen besöket på X&Y i torsdags hahaha :D





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback