Hallo söndag!

Hade de vart sommar tid fortfarande så hade de varit måndag nu.. men nej nu fick vi tillbaka en timma så fortfarande söndag här !:)
Ligger i sängen och ska väl snart försöka sova igen.. vilket ja typ har gjort hela dagen så får la se hur bra de går !

Igår va riktigt skoj iaf. Härlig kväll !  Kvällen starta hos Sandra som hade födelsedags fest och temat va sex party !=) Va där vid 6 då vi börja grunda me lite bål åså, vid 8 tiden kom en sex tant och visa massa sex saker. De blev klet me oljor som även gick att smaka på, olika dildos å annat kul haha. Så aa mitt första sex party ever var mycket lyckad. Sen när sex tanta gick så var alla i ganska fin form.. då blev de dunderhög musik och tjej röster som skulle överrösta varandra, aa en högljud fest alltså haha!  Något efter 11 tiden börja jag och Zandra vandra ner mot staden, dom andra va så sega haha. De blev viva för min del där träffa ja massa vänner jag kände, så var riktigt skoj. Första besöket på Viva var alltså oxå lyckat ! Riktigt nice krog juh :)
Å de va riktigt skoj att träffa tjejerna igår, blir ju inte så ofta, vi sa de att de brukar ju bara bli på födelsedags firande åså,  men bir ju extra kul då ! haha. .
Blev som vanligt massa trams å skratt me Zandra igår, så sjukt kul vi två har ihop haha. Å va ju just på en av sandras födelsedags fester vi träffade varandra för ett par år sen, De klicka direkt !   Sjukt skön tjej <3.

Jaja på viva blev de dans, tjöt och mer alkohol iaf =) Sen när de stängde möte jag upp Camilla igen sen gick jag upp mot Johan och hoppa lite på han som redan låg och sov haha. Något överraskad blev han iaf då ja ca 5 timmar tidigare sa att ja kan komma upp efter stängning av krogen då han hade gått hem tidigare pga tråkig förfest haha.. Han hade nog inte riktigt trott på mig men hade iaf lämnat dörren öppen åt mej haha =)
Alltid lika kul och väcka folk som redan sover :P Tyst hade ja inte heller varit, tjöta om allt och inget i över en timma haha !

Nej nu ska ja nog sätta på desperate houswvies avsnitten som ja inte hunnit kolla på ännu ! =)

God natt folket!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback