Vi är på gång...

Idag har de varit en bra dag även om dagen börja med att jag försov mej, som vanligt när ja börja tidigt. mhm! Vakna iaf kvart över 6 å börjar kvart i 7.. suck.. hann iaf i tid, å de är väl huvudsaken! :)
Ja säger bara att fy fan va dagarna går segt på jobbet nu.. vill bara därifrån lika fort som ja sätter foten innanför dörren! :S  Men nu ere tusan inte långt kvar. 10 arbetsdagar :D woho!!

Idag ringde vi även på en lägenhet i norge.. verkade ganska posetivt. Men självklart så ville hon ju träffa oss, och inte ta det över telefonen. de är de som är det knepiga me att bo här i sverige och söka lägenhet i ett annat land haha. Men vi får se hur de blir.. jag och martin kanske skulle försöka ta oss upp på fredag och kolla på den å är den okej å allt funkar så tar vi den säkert då !: ) hade ju vart kanon. då är ju typ allt ordnat :D

Sen efter jobbet så åkte jag hem och byte kläder, satte på mej slö kläder och åkte upp till Johanna. Gud vilken mysig lägenhet hon hade, riktigt fint hade hon hemma hos sej :) Satt och tjöta å kolla tv, sen tog vi oss en promenad upp till affären å sen hem igen.. Efter ett tag åkte vi hem till mej för hon ville kolla min lya oxå hehe. Satt här och tjöta och sen skulle jag köra hem henne, blev att ja föjde med upp igen haha:) Gjorde mat och kolla tv. Potatisgratäng, snitzel och såås :P haha. Riktigt gott. Stjärn kocken Johanna haha :D 
Fick även med mej 3 mycket fina lampor hem av henne, har kollat på dom ett par gånger på Ikea men aldrig blivit av att jag köpt dom. Och sen hade johanna såna som hon ville bli av med. Bara att tacka och ta emot <3
Men var riktigt skoj att umgås igen iaf. .Varför sluta vi lixom ? haha. Tråkigt när man tappar kontakten med vänner. Speciellt när man har så kul ihop =) Så hoppas vi ses snart igen. De lär vi säkert göra innan jag drar till Norge iaf :)

Nej nu måste jag verkligen förska sova.. kl e fan snart halv 1. tusan oxå. Kl ringer kvart i 6.. blä!!!!
Men bara 3 dagar kvar till ledighet ! skön!!


De är är humor. Jag ner tryckt i soffan som en köttbulle. Och johanna har sex med mitt öra samtidigt ! hahaha




Och en mer normal bild kanske för att visa hur snöögga vi är ;D !





God natt !!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback