The last party day in sweeeden!!

Freeedag, underbart !! :) Vart ledig hela dagen oxå gör ju inte denna fredagen sämre haha:)
Kom upp i tid, va uppe innan 10, åkte strax efter 10 bort till min mors jobb, hämta min väska åså som ja lagt undan! Sen tog ja en sväng förbi jobbet och prata lite me tjejerna ! :) Idag var de Helenas sista dag.. underbaaart för henne, nu är de bara jag kvar som har den där retliga söndagen kvar ! =/
Ikväll blir de iaf massa vin hos Helena :D hihi Får se vilka som kommer och är med. . många sjuka och andra som hade andra planer.. men men vi får säkert roligt som vanligt ! :)
Nu har jag precis kollat ett avsnitt av Heroes, helt fast i de nu haha, måste kolla varje dag  ;P  Men snart är jag på säsong 4 så börjar ta slut med avnsnitt här snart.. tusan.. ska man kolla på då ? :P
Va tvungen å vila magen lite då ja tryckte i mej tacopaj som fanns kvar haha...
Men nu ska ja strax gå upp och färga håret hade ja tänkt ! Blir mörk brunt igen, tyckte de hade blivit så mycket ljusare nu så lika bra å slänga i en hårfärg innan vi åker nu :D
Wiihoo.. hoppas alla andra oxå får en bra fredag kväll!


Kärlek till folket!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback