Mysig kväll!

Nu har jag bäddat ner mej i sänge.. jag älskar att ha en bärbar dator!! :)
Har vart en mysig och lugn kväll.. började kolla Idol här hemma, men avslutade kvällen hos Johanna med henne å Sandra. Åkte dit när de blev lång pause i idol :)  Satt å tjöta å kolla tv. Nice nice !
Känns så jäkla tråkigt att vi fått så bra kontakt nu igen precis när jag ska flytta här ifrån . . kunde vi inte fått de tidigare ?! haha .  Men men kommer ju hem och leker ibland på helgerna säkert, och nån gång i livet så flyttar jag ju säkert tillbaka till sverige igen ;p

Tyckte dom gjorde rätt som rösta ut Reza idag, hon har en grym röst, men har inte direkt fasnad för henne som dom andra idolerna. blev dock ganska chokad när erik fick sjunga mot henne, inte något jag hade räknat med, men redan då visste ju man att reza skulle åka ut. .  undra hur de går nästa vecka..mhm. blir bara svårare och svårare :P
Men ikväll var det iaf Calle som gjorde bäst ifrån sej tycker jag. Båda låtarna han valde är är några av mina favoriter.

Imon blir det iaf vin med Johanna :) Skoj skoj.. Hon kommer hit någon gång imon iaf så får vi se hur kvällen blir =) Båda är ju typ panka så blir nog ingen utgång iaf .  . men blir nog en trevlig kväll iaf med massa tjöt som vanligt:)

Nu ska jag fortsätta kolla klart på greys anatomy som ja bara hann se 20 min av innan för ja började göra massa annat innan och kolla aldrig klart :P Sen blir de nog sova så man inte sover bort dagen imon ;)

God natt folket!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback