Jag behåller mitt körkort =)

Testade att göra körtkortets teori test på internet, och trodde först ja skulle få mycket sämre nu än när jag gjorde de på riktigt då ja fick 62... trodde inte ens ja skulle bli godkänd denna gången. haha.
Men jodå kunskaperna sitter kvar där inne i huvet någonstans endå :D jääj.
Så de blev 58 rätt vilket jag tycker är mycket bra för att vara snart 2 år sedan ja fick mitt körkort. Nog att man ska kunna teorin hela livet ut, men måste ju erkänna att man plugga ju som en tok när de väl var dax å göra provet, så de känns svårare idag.. men de betyder ju inte att man inte kan trafikreglerna, de är faktiskt lättare när man väl är ute i trafiken än att sitta och göra ett prov.. de tycker jag iaf :) men men ja kunde de ju iaf ;P


Ett litet bildbevis ;) haha




Nej nu ska ja ta mej upp igen och gå in och bortsta tänderna, sen släcka ner här i lägenheten, så får de bli sängen å första sova sen. Funderar på att film/serie eller läsa lite ur min bok ! ? =)
Läser just nu en bok som heter ; Innan jag dör.  Vilket jag tycker är bra ! =) Något som jag skulle rekomendera iaf =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback