Fågel fågel . . du har en fågel där. . kom titta!!

Var lika jävla duktig idag, över 12 timmar jobb idag me.. puuh !! Men när man slipper att sitta på telefon och bara göra admin så går dagen så sjukt mycket fortare. Och sen jobba min lilla sockertopp Helena över idag me, lika många timmar som mej, så vi har kämpat på bra ihop :) haha
Vi har iaf haft kul på jobbet idag haha. Delvis roliga youtube klipp och massa knäppa samtalsämnen så de har blivit mycket flams och skratt på jobbet idag :D  De gillar vi!
Imon är det fredag.. jäääj.. vet ju dock inte än om jag ska ta de som helg eller inte då jag funderar på att jobba över ett par timmar på lördag på min ända lediga dag denna veckan. Gör ja de är ja inte ledig förräns nästa fredag. Då har jag jobbat 11 dagar i streck.. mhm.. är de värt de ?! :) Aaa får la se hur jag känner för de imon..
Nu ligger jag i sängen ny duschat och go , så ska nog strax sätta på nya avsittet av 90210 och sen blir de sova.. snart dax å gå och jobba igen juh haha! Är mer där nu än hemma .. fy tusan!!


Är är ett av dom klippen vi garvat gött åt idag hehe. Gamalt men lika jäkla kul fortfarande ändå :D

 

 

Sov gott <3

 

 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback