Ett kliv närmare norge...

Idag gjorde ja de stora som dom andra gjorde igår... jag sa upp mej ifrån transcom, och de känns riktigt skönt, vilken befrielse. Tänkt att man äntligen ska få slippa att vakna med en klump i magen för man verkligen inte vill gå till ett jobb som man inte trivs på eller tycker är kul överhuve taget... hade det inte vart för dom underbara människorna som jag har i min grupp så hade ja nog gått in i väggen för lääänge sen. Så många som blir tvungna att sjukskriva sej eller till och med säga upp sej för dom mår så dåligt på våran arbetsplats. Så ska det INTE vara..
Det kan inte bli annat än bättre nu som vi sa... hoppas jag iaf :)
Banken ville inte vara på min sida denna gången så de blev ett Nej på lånet =/ Riktigt surt då de krascha lite av mina planer som ja hade gjort upp, hade ju gärna velat ha lite mer koll på min ekonomi när jag lämnar landet. Får se hur vi löser den biten på annat viss. Tur att jag har en far som ställer upp i alla väder.. mhm. säger man så?  haha.
Aa ställer upp de gör han iaf å de är ju tur de. Ja hade nog inte kommit långt utan han just nu. Har satt mej själv i skiten många gånger och han har vart där och räddat mej ! :) De är tur ja har han, även om man iband önskar att de kanske fanns en bättre relation, en riktigt far och dotter som de var när jag var liten. Tills allt en dag blev helt förstört för de finns så vidriga människor i denna värld tyvärr. Men man får vara glad för de man har, är nog inte många som har en pappa som ställt upp så mycket som min har.

Imon ska vi nog ha lite "norge möte" på kvällen efter jobbet. . alla jobbar vi kväll så blir väl vid halv 9 tiden. Blir nog hos mej tror ja vi kom fram till innan. Välkommen till mej de slog ner en bomb här i helgen ! haha.  Får nog försöka röja undan de flesta kläder imon innan jag åker och jobbar haha.
Idag gick iaf jobb dagen riiiktigt segt.. känns som den kommer göra de hela veckan . suck.
Efter jobbet åkte jag och handla lite mat då ja inte hade någon middag hemma... sen efter en stund kom även Peter och hälade på mej en sväng..  Han fick kolla på när jag laga middag haha. Sen kolla vi lite tv och tjöta och kolla julkalender klipp på youtube. haha!  = ) Finns ju inget bättre än Sunes Jul. . tusan va vi kolla på de förra året. :D De ska ses mycket på denna julen oxå haha.  Sunes jul och Ett päron till farsa firar jul, det är något som man måste se på varje jul :D  !!
Just nu har jag fasnat inne på styleroom.com . . drömer mej bort. finns människor som bor något så sjukt fint. Åhh ja vill oxå inreda mysigt och fint här hemma.. gaah ge mej en miljon!!! haha.
Men ska nog krypa ner här strax och kolla något avsnitt av nån serie innan jag somar ! :)


God natt på er <3


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback