Beerpong!

Riktigt rolig kväll hos Carro hade vi igår.. dom som hade roligast va nog jag och Johanna ihop hahah. Jävla skön kvinna de där.. synd att man tappat kontakten, för vi e fan crazy ihop =) hehe. Får börja ses oftare helt enkelt!
Höjdpunkten för kvällen va fan när vi spela beerpong haha. De e fan inte ofta man gör de i sverige.. men jodå, beerpong bord hade dom och stora plastglas och pingpong bollar och självklart öl :D hoho. Riktigt skoj va de iaf, även om vårat lag förlora haha, men va gör de, för de betyder ju bara mer öl till de crazy lag ;D  Väntar på att lite bilder ska komma upp på de, då lägger ja in någon här :) haha.
Sen traska vi ner till stan, gick bort till viva, men blä orka stå i kö haha. Så vi tröttna så jag och min vapendragare johanna drog till donken å käka lite.. satt och komentera folk i fönstret haha.
Sen följde ja henne till busstorget och sen traska jag hem ! =)  Så ja, kvällen vart lyckad:D !!

Nu gör jag inte mycket, funderer på att äta snart, men finns tusan ingen ork till att laga mat just nu.. mhm..
Behöver egentligen gå bort till ica å handla me...åååh va jobbigt.. har inget toa papper kvar. Å de kan ju vara bra att ha hemma.. åh jobbigt!
Men de får nog oxå vänta.. ja tror jag sätter på ett avsnitt av greys anatomy ist :D haha


Måste oxå säga ; Grattis pappa på farsdag !! :D

+ igår hitta ja mitt borttappade träningskort och hade gått och gömt sej under mitt bilsätte..jäääj!! =)
Så imon blir de träning!!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback