11 days left.

ÄNTLIGEN är arbets veckan slut .  nu har ja jobbat 11 dagar och bara vart ledig en.. fy tusan, och övertid på dom flesta dagarna .. så nu väntar 3 dagars förtjänt och behövlig ledighet! Underbart!! :) Vet dock inte vad jag ska hitta på , var ju planerat att jag och Martin skulle tagit oss till Norge imon, men blev ändrade planer på det ist. 
Så  ja, tre lediga dagar utan något planerat.. mhm  ganska skönt faktiskt :)
Känner mej väldigt trött nu iaf, jobbat 12 timmar idag , sen blev de raka vägen hem och här har de inte gjorts speciellt mycket. knappt rört mej haha!

Har iaf funderat på att ringa och kolla upp nöff sprutan imon.. har kommit på att jag nog faktiskt vill ta den nu när vi ska åka till Norge. Verkar vara ganska stor där. Inte så kul att åka dit och bli sjuk de första man blir..  Så de ska jag forska mer om imon !

Nu är det iaf bara 11 dagar kvar tills vi ska flytta, vilket det verkligen inte känns som. Kan dock va för vi ej har något 100% säkert boende ännu, vi hoppas verkligen vi får ett svar på måndag eller tisdag.  Sen hoppas jag att det fortfarande är aktuellt och komma på interjeuv för dagis. Hade ju vart skoj och iaf börja med det, få en start på arbetslivet där :) Har ju jobbat på dagis här hemma och det är skoj!

Längtar som en tok nu iaf. Ska bli så skoj med lite nya äventyr med dessa sköna människor som ska bli mer än vänner framöver, dom ska bli min andra familj.  Så jäkla coolt haha! Vi får hoppas de kommer gå bra. men de tror jag.. Vi har ju haft skoj ihop på jobbet och kommit varandra ganska nära allihopa. Ska bli skoj och bo med min själsfrände Helena aka Helnet haha ;D Sjukt skoj har vi ihop!!

Love you!


Beställde lite nya böcker innan också, måste ju ha något att göra i norge haha. Hitta ett par stycken som verkar va riktigt bra,  billigt med pocket böcker !:) Köpte iaf den som Samira hade tipsat om Min bästa väns dotter. Skulle va en riktigt bra bok!

Nu ringde Marie precis me och kvälls tjöta lite oxå :) Blir nog en fika i helgen förhoppningsvis. Hade vart mysigt, så hinner hon se lyan innan jag åker iväg !:)
Sen kom jag på att jag även skulle höras av med Johanna... Så har visst lite halv planer för helgen ändå haha=)
Nu tänkte jag iaf krypa ner i sängen, blir nog en liten stund till vid datorn, sen tänkte jag fortsätta läsa lite i min bok som jag börja på igår (skadad) En sann berättelse. riktigt tragisk, men jag gillar verklighetsbaserade böcker! Låg och lästa ända fram till sida 78 igår hehe.

Jaja sov så gott för de ska jag göra.. äntligen sov morgon och klockan ringer inte kl kvart i 6 ..jäääj :D !!

Peace!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback