Satans mage!!

r

Tror fan de är satan själv som har satt sej i min mage för att reta galfeber på mej.. fy fan säger jag bara ! Är så jävla arg på detta nu. Inatt kändes de som de skulle bli lite bättre.. men nej, samma jävla skit idag igen. Toa hela jävla tiden, och sen bara avtar de och kör igång igen efter nån timma! Hur jävla kul är det lixom !?!?
Vill så gärna tillbaka till jobbet. . Hur ofta säger man så lixom ?! Saknar alla. Det sociala. Fy fan för å bara sitta här nu!!
På onsdag skiter jag nog fan i detta och går till jobbet i vilke fall som helst. Får väll springa på toa där ist. Känner ju inte mej direkt dålig på något annat sätt. Bara seg i kroppen, men de e ju inte så konstigt när man inte får i sej tillräkligt med mat och energi ! Hoppas verkligen de försvinner snart.

Har varit och handlat lite med Madde för ett tag sen iaf.. så man fick hem lite mat, som man kanske kan äta haha.
Hade iaf hela 3 femor i plånboken om det skulle bli akut för toa besök hahah. men ja klara mej :D
Och bara för jag var så duktig och åkte och handla så belöna jag mig med ett helt packet med pigilin :D weeey!
De enda som är bra me denna jäkla sjukdom e att man äter ju inget onyttigt heller.. Godis ? De va länge sen nu, över en vecka sen. Å de är ovanligt för att vara mej haha. Ska fan förska fortsätta så här även när jag är frisk sen :p
Men idag fick de iaf bli pigilin och en 1/4 bit vattenmelon... men de är ju inte onyttigt :D Så poäng till mej !! weey!!
Sen ska ja nog göra spenat soppa idag , blev så sjukt sugen på de för någon dag sen.. har hört att de ska vara bra att äta soppa när man är sjuker hehe :) Så aa de får de nog bli idag :D
Imon blir de nog taco paj iaf, lovat att bjuda Simon på lunch när han är här och jobbar i borås, så köpte hem grejer till taco paj och en sallad =) Kanske även jag kan äta lite av den, hoppas, för de e ju så gooott :D haha. Annars, mer mat till Sajmon :D haha.

Sen imon ska jag och Madde försöka hinna ner till kontoret här upp oxå för att kolla lite med lägenheten som vi ska bli av med.
Dock inte hittat något nytt hem , men de hoppas jag verkligen att de dyker upp snart. Börjar känna mej lite stressad av det nu.. så jobbigt och inte veta vad som händee =/ men men ... Men som alla vet, livet är aldrig enkelt ! hehe

Nu funderar jag på att måla mina naglar på den högra handen eftersom ja bara gjort väntra än så länge.. försöker ju få tiden att gå på alla möjliga sätt här haha...
Men är nog snyggare å ha två händer målade än bara en av dom haha.
Sen får jag väl även börja me lite mat, än så länge har de bara blivit 2 glas päron saft idag. Underbart gott. Jag älskar päronsaft :D haha.

Jaja ha en bra dag :)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback